حجت الاسلام اباذر بیگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از این طرح ها اوقات فراغت آسمانی ها نام دارد که از فردا /10 تیرماه/ در امامزاده غریب حسن ارومیه آغاز می شود.
وی اضافه کرد: این طرح تا 31 مرداد سال جاری ادامه دارد و توجه ویژه به ترویج و ارتقای سطح معلومات و دانش دینی مخاطبان در موضوعات قرآنی، اعتقادی، اخلاقی و نیز اهتمام مضاعف به بزرگداشت مناسبت های مذهبی و فرهنگی مقارن با ایام اوقات فراغت از اهداف آن به شمار می رود.
وی بیان کرد: برنامه ریزی جذب حداقل 25 عضو جدید در مقاطع سنی مختلف، برگزاری دوره علمی، آموزشی و مهارتی، برگزاری اردوی فرهنگی تربیتی، اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی مستمر و مسابقات فرهنگی در طرح آسمانی ها مورد توجه قرار می گیرد.
مسوول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: پارسال بیش از 70 هزار نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در برنامه های اوقات فراغت شرکت داشتند که امسال با توجه به افزایش 250 موردی تعداد پایگاه ها این تعداد نیز بیشتر خواهد بود.
حجت‌الاسلام بیگی از حضور مبلغّان اعزامی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با هدف اجرای آموزش های مذهبی و معنوی همزمان با ایام تابستان خبر داد و افزود: برنامه های قرآنی، اردویی، پژوهشی، داستان نویسی در حوزه برنامه های فرهنگی و کلاس های خوشنویسی، ادبی و سفالگری از جمله برنامه های تابستانی است.
به گزارش ایرنا، طرح های اوقات فراغت نهادهای مختلف از اوایل تابستان آغاز می شود و تا اواخر شهریورماه ادامه دارد.
3072/8137
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.