محسن حسین زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور هفت تیم از روز چهارشنبه /30 خرداد/ در سالن تختی شوط آغاز شده است و امروز یکشنبه /سوم تیر ماه جاری/در آخرین روز مسابقات با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال به پایان می رسد.
وی بیان کرد: عصر شنبه /دوم تیرماه/ در چهارمین روز این رقابت ها تیم پدیده فیروزکوه با برتری پنج بر 2 مقابل دانشگاه علوم پزشکی همدان به فینال رسید و تیم دلسوختگان اهل بیت قم با برتری 2 بر یک برابر هیات فوتبال شوط حریف فیروزکوه در دیدار پایانی شد.
وی افزود: به این ترتیب تیم های هیات فوتبال شوط و دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز برای رسیدن به جایگاه سومی دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.
حسین زاده گفت: پیشتر مرحله مقدماتی این مسابقات در چهار گروه 10 تیمی به میزبانی رشت برگزار شد و تیم فوتسال شوط به عنوان تیم نخست گروه یک به دور نهایی راه یافت.
به گزارش ایرنا تیم های هیات فوتبال شوط، دانشگاه علوم پزشکی همدان، پدیده فیروزه کوه و دلسوختگان اهل بیت به عنوان چهار تیم برتر این مسابقات جواز حضور در رقابت های لیگ دسته 2 کشور را کسب کردند.
هدایت تیم فوتسال شوط بر عهده سیروس آقانژاد است؛ شهرستان شوط در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی نیز تیم داری می کند و سال گذشته با قرار گرفتن در رده سوم جدول موفق به صعود به لیگ دسته 3 کشور نشد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.