محسن حسین زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور هفت تیم از روز چهارشنبه، 30 خرداد آغاز شد و تا سوم تیر ماه جاری ادامه می یابد تا در نهایت چهار تیم برتر به رقابت های لیگ دسته 2 فوتسال باشگاه های کشور صعود کند.
وی بیان کرد: عصر پنجشنبه /31 خرداد ماه/ در دومین روز این مسابقات تیم دانش و ورزش مشهد با نتیجه 6 بر 2 از سد دخانیات رشت عبور کرد و دانشگاه علوم پزشکی همدان به برتری سه بر 2 مقابل دلسوختگان اهل بیت قم رسید.
حسین زاده با اشاره به اینکه تیم هیات فوتبال شوط در این روز استراحت داشت، گفت: در سومین و آخرین دیدار عصر پنجشنبه نیز تیم پدیده سازان فیروزکوه با به ثمر رساندن 2 گل برابر کارون ایذه به برتری رسید.
وی گفت: عصر امروز جمعه /اول تیرماه/ نیز سه دیدار دیگر به انجام می رسد که طی آن تیم های رشت، همدان و شوط به ترتیب مقابل قم، مشهد و ایذه به میدان می روند و تیم پدیده فیروزکوه استراحت خواهد کرد.
وی افزود: در حساس ترین مسابقه عصر جمعه که بین تیم های هیات فوتبال شوط و کارون ایذه برگزار می شود به دلیل استقبال بیش از حد تماشاگران شاهد برگزاری دیداری جذاب و پرشور خواهیم بود.
حسین زاده افزود: دیدارهای مرحله نیمه نهایی روز شنبه /دوم تیر ماه/ و بازی های رده بندی و فینال نیز روز یکشنبه /سوم تیر ماه جاری/ در سالن تختی شوط انجام می شود.
وی گفت: پیشتر مرحله مقدماتی این مسابقات در چهار گروه 10 تیمی به میزبانی رشت برگزار شد و تیم فوتسال شوط به عنوان تیم نخست گروه یک به دور نهایی راه یافت.
به گزارش ایرنا هدایت تیم فوتسال شوط بر عهده سیروس آقانژاد است و با توجه به آمادگی خوب بازیکنانش امید زیادی برای صعود این تیم به لیگ دسته 2 وجود دارد.
شهرستان شوط در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی نیز تیم داری می کند و سال گذشته با قرار گرفتن در رده سوم جدول موفق به صعود به لیگ دسته 3 کشور نشد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.