به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد عصر جمعه از ساعت 17 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد.
در نیمه اول این دیدار شاهد یک بازی سست و بی دقت از طرف بازیکنان هر دو تیم شاهد بودیم و موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه ها خلق نشد و هر دو تیم با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.
در ادامه و با شروع نیمه دوم بازی شاگردان کریمی بازی سرعتی از خودشان به نمایش گذاشتند ولی در نهایت این بازی بدون گل به پایان رسید.
در این بازی امین قاسم نژاد، محمد اسمعیل نظری از تیم پدیده و آندرانیک تیموریان کارد زرد گرفتند.
سامان نریمان جهان دقیقه 46 با علیرضا نقی زاده، میلاد زنید پور دقیقه 69 با رضا خالقی فر، سید محسن حسینی دقیقه 74 با آندرانیک تیموریان از تیم گسترش و محمد مهدی خانی دقیقه 71 با میلاد کمندانی، رضا صدری دقیقه 1+90 با محمد اسماعیل نظری از تیم پدیده تعویض شدند.
داوری این بازی را سعاد وفاپیشه به عنوان داور وسط، حمیدرضا کنعانی و عباس پورحیدری به ترتیب کمک اول و دوم، محمدباقر پورباقر داور چهارم و رسول فروغی به عنوان ناظر داوری برعهده داشتند.
تیم گسترش فولاد در پایان این فصل در مجموع با 37 امتیاز در رده نهم و تیم پدیده با 33 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس قرار گرفتند.
/3071/ 9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.