پدیده و گسترش فولاد، جدالی تشریفاتی را در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال پیش رو دارند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، لیگ هفدهم فوتبال، فردا (جمعه) با برگزاری هشت بازی در شهرهای مختلف به پایان می‌رسد و گسترش فولاد در تبریز، میزبان پدیده خواهد بود.
 
گسترش فولاد که در ابتدای فصل از کاندیدای سقوط محسوب می‌شد، با فیروز کریمی به رده نهم رسیده است. پدیده هم که انواع و اقسام حواشی را در طول فصل تجربه کرد ۳۲ امتیازی است و در جایگاه دهم قرار گرفته است و گسترش فولاد در صورت پیروزی مقابل حریف خود، تنها می‌تواند کمکی برای صعود یک پله‌ای تراکتورسازان بکند.
 
هفته گذشته، گسترشی‌ها با سایپا مساوی کردند و مانع نایب قهرمانی شاگردان دایی شدند. پدیده هم با حساب دو بر یک از سد تیم سیاه‌جامگان عبور کرد.
 
در بازی رفت دو تیم، گسترش فولاد موفق شد با نتیجه دو بر صفر، پدیده را در مشهد شکست دهد و این تیم به دنبال تکرار این پیروزی است.
 
گفتنی است؛ ادسون هنریکه از گسترش فولاد و محمدحسین مرادمند از پدیده، محرومان بازی فردا هستند.
 
دیدار بین دو تیم از ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با سوت سعاد وفاپیشه آغاز می‌شود و حمیدرضا کنعانی، عباس پورحیدری و محمدباقر پورباقر، کمک‌های وفاپیشه در قضاوت این دیدار خواهند بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.