به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حبیب الله قربانی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی ورزش عشایری گفت: امسال و در بحث غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان، علاوه بر برنامه های متنوع که توسط هیات های ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلّی استان در کلیه شهرستان ها برگزار خواهد شد، نگاه ویژه ای به بازی های بومی و محلی داشته ایم که در این میان برگزاری المپیاد ورزشی ورزش عشایری با همکاری اداره کل آموزش و پرورش یکی از مهمترین برنامه هاست.
وی ادامه داد: همچنین امسال مسابقات فوتسال و والیبال روستاییان نیز هم در ایام فصل تابستان به عنوان برنامه غنی سازی اوقات فراغت و همچنین ار ایام دیگر سال برنامه ریزی شده است.
رییس گروه ورزش های روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در مورد آخرین وضعیت خانه های ورزشی روستایی در استان گفت: امسال ۳۰ خانه روستایی در استان با تجهیزات رشته های تنیس روی میز، فوتبال دستی، شطرنج و دارت تجهیز خواهند داشت تا خانه های ورزشی روستایی تجهیز شده در استان به ۶۰ باب برسد.
قربانی همچنین افزود: در سال ۹۶ بالغ بر ۱۲هزار نفر تحت پوشش بیمه ورزش روستایی قرار گرفتند و امسال نیز برای افزایش افراد تحت پوشش برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 939275
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.