محسن حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور هفت تیم از روز چهارشنبه /30 خرداد/ در سالن تختی شهرستان شوط آغاز شده و تا سوم تیر ماه جاری ادامه می یابد.
وی بیان کرد: عصر جمعه /یکم تیرماه/ در سومین روز این مسابقات تیم دانشگاه علوم پزشکی همدان با برتری پنج بر چهار مقابل دانش و ورزش مشهد و تیم دلسوختگان اهل بیت قم به دلیل حاضر نشدن دخانیات رشت برنده شناخته شد.
وی با اشاره به اینکه تیم پدیده سازان فیروز کوه در این روز استراحت داشت، گفت: در سومین و حساس ترین دیدار عصر جمعه تیم هیات فوتبال شوط با نتیجه سنگین پنج بر یک کارون ایذه را شکست داد.
وی با اشاره به اینکه دیدارهای نیمه نهایی نیز عصر امروز شنبه /دوم تیرماه/ به انجام می شود، گفت: در این مرحله تیم هیات فوتبال شوط مقابل قم و تیم فیروز کوه برابر همدان به میدان می روند تا چهره تیم های فینالیست ها مشخص شود.
حسین زاده افزود: دیدارهای فینال و رده بندی روز یکشنبه /سوم تیر ماه جاری/ انجام می شود.
وی گفت: پیشتر مرحله مقدماتی این مسابقات در چهار گروه 10 تیمی به میزبانی رشت برگزار شد و تیم فوتسال شوط به عنوان تیم نخست گروه یک به دور نهایی راه یافت.
به گزارش ایرنا هدایت تیم فوتسال شوط بر عهده سیروس آقانژاد است؛ شهرستان شوط در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی نیز تیم داری می کند و سال گذشته با قرار گرفتن در رده سوم جدول موفق به صعود به لیگ دسته 3 کشور نشد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.