سید مهدی غیاثی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: مصلحت نیست سال آینده هیات فوتبال استان قم بخواهد در فوتسال تیم داری کند، تجربه نشان داده که تیم ها باید به بخش خصوصی واگذار شوند تا بتوانند نتیجه بگیرند و در لیگ حفظ شوند.
وی اظهار داشت: هیات فوتبال و سایر متولیان ورزش باید از اکنون به فکر وضعیت تیم باشند تا در نهایت از فروردین ماه سال آینده، تمرینات آن آغاز شود تا طبق یک برنامه منسجم و دقیق، تیم به لیگ برتر بازگردد.
وی با بیان این که حاضر است در لیگ دسته یک نیز با تیم هیات فوتبال استان قم کار کند، گفت: در فصل جاری در لیگ برتر با این بازیکنان کار کردم و آنها می توانند آینده درخشانی داشته باشند، بنابراین اگر شرایط مساعد باشد با این تیم همکاری می کنم.
غیاثی خاطرنشان کرد: بعد از پایان مسابقات لیگ تا کنون، هیچ صحبتی در این زمینه با کادر فنی انجام نشده و معلوم نیست برای آینده این تیم چه برنامه ای باید انجام شود.
وی ادامه داد: بازیکنان جوان و خوبی در تیم فوتسال هیات فوتبال قم هستند که می توان با تلاش وجدیت بیشتر و حمایت مناسب از آنها، تیم را به لیگ برتر بازگرداند.
تیم فوتسال هیات فوتبال قم بعد از حدود 15 سال حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور، امسال به لیگ دسته یک سقوط کرد. سید مهدی غیاثی آخرین سرمربی این تیم در لیگ برتر باشگاه های کشور بود.
7401 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.