محسن مددی روز شنبه در آیین بهره برداری از آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای مهرآفرین روستای بالو ارومیه افزود: در یک سال گذشته افزون بر 9 میلیون و 450 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در استان ارائه شده که یک رکورد در سال های گذشته به شمار می رود.
وی اضافه کرد: از این میزان چهار میلیون و 950 هزار نفر ساعت شامل 52 درصد کل آموزش ها در مراکز دولتی و چهار میلیون و 500 هزار نفر ساعت شامل 48 درصد کل در موسسات آموزشی آزاد بوده است.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های مدیریت آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی، توانمندسازی آموزشگاه های آزاد برای ارائه روزافزون آموزش های مهارتی است که موسسات جدید نیز در همین راستا راه اندازی می شود.
وی بیان کرد: مشارکت در طرح واگذاری مدیریت کارگاههای آموزشی بخش دولتی، شیوه نامه های خرید خدمات آموزشی و اجرای آموزش های خاص، مشاوره آموزشی، تلاش آموزشگاهها برای توسعه شاخص های اعتبارسنجی از برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برای ساماندهی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای است.
به گزارش ایرنا، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای مهر آفرین روستای بالو ارومیه در رشته ای امور مالی و بازرگانی، فناوری اطلاعات، گردشگری، بهداشت و ایمنی، فرش و معماری به علاقه مندان آموزش های مهارتی ارائه می کند.
323 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در آذربایجان غربی فعال است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.