شهرزاد بانی سعید روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی یک سال گذشته در اردوهای آمادگی و مسابقات متعدد داخلی و برون مرزی تیم ملی حضور دارم و اکنون با قرار گرفتن در جمع چهار تنیسور برتر ایران در انتظار برگزاری آخرین مرحله اردوی انتخابی به سر می برم.
وی بیان کرد: مرحله قبلی مسابقات تنیس انتخابی تیم ملی بزرگسالان با حضور 6 تنیسور از 10 لغایت 12 خرداد در مرکز ملی تنیس ایران برگزار شد که طی آن من به همراه کیمیا اسبقی پور، صدف صادق وزیری و سارا آزاد دوست به مرحله پایانی اردو راه یافتیم.
بانی سعید ادامه داد: هم اکنون نیز در اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس دختران که از 19 الی 31 خرداد سال جاری در حال برگزاری است، حضور دارم و بنا به اعلام کادر فنی مسابقات انتخاب نهایی تیم ملی طی روزهای آینده در مرکز ملی تنیس ایران برگزار می شود تا در نهایت با خط خوردن یکی از این بازیکنان چهره سه تنیسور اعزامی به جاکارتا مشخص شود.
این تنیسور جوان گفت: امید زیادی برای کسب سهمیه دارم زیرا مدت یکسال است برای رسیدن به این هدف به صورت شبانه روزی تلاش کرده ام.
بانی سعید افزود: سال گذشته با حضور در مسابقات آسیایی ترکمنستان و فدکاپ بزرگسالان بحرین نیز تجربه های ارزشمندی کسب کرده ام که توانسته در کسب موفقیت های فعلی و قرار گرفتن در جمع چهار تنیسور ایران مفید باشد.
به گزارش ایرنا شهرزاد بانی سعید متولد 1379 بوده و برای نخستین بار در سال 1394 با کسب مقام قهرمانی ایران مورد توجه کادر فنی قرار گرفته و به اردوی تیم ملی دختران دعوت شده است.
این دختر تنیسور از 9 سالگی فعالیت ورزشی خود را در شهر ارومیه آغاز کرده است.
آذربایجان غربی و شهر ارومیه از جمله مناطق مطرح در رشته تنیس کشور به شمار می رود و مسابقات تنیس بین المللی دختران و پسران در رده جوانان زیرنظر فدراسیون جهانی تنیس و به میزبانی هیات تنیس آذربایجان غربی طی شهریور سال 1395 در میادین تنیس مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.