رضا حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رتبه مناسب در بین 31 استان کشور نشان دهنده فعالیت بسیار خوب شورای اشتغال آذربایجان غربی، بانک های عامل و نهادهای مرتبط است.
وی اضافه کرد: آذربایجان غربی همچنین در پایش کشوری صورت گرفته با 115 طرح بهره مند شده از تسهیلات، رتبه دوم را پس از استان فارس به خود اختصاص داده است.
وی بیان کرد: همچنین در راستای اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی، آذربایجان غربی رتبه نخست در شاخص های نسبت مبلغ تسهیلات پرداختی به مبلغ تسهیلات ارسال شده به بانک و طرح های پرداخت شده نسبت به تعداد طرح های ارسال شده به بانک را در بین استان های مختلف کشور کسب کرده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به این آمار، آذربایجان غربی پیشتاز پرداخت تسهیلات اشتغالزایی طرح های اشتغال روستایی و عشایری و فراگیر در کشور به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، جلسات کارگروه اشتغال آذربایجان غربی هر هفته به ریاست محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و اعضای کارگروه برگزار می شود که در این جلسات طرح های ثبت شده در سامانه کارا بررسی و دستور پرداخت آن از طریق بانک های عامل از جمله بانک کشاورزی، بانک توسعه تعاون،پست بانک و صندوق کار آفرینی امید صادر می شود.
تسهیلات اختصاص داده شده به آذربایجان غربی در قالب اشتغال پایدار روستایی و عشایری 4800 میلیارد ریال است که مدیران بخش های مرتبط در صدد هستند حداقل 70 درصد این رقم را تا پایان خردادماه به مرحله اعطای تسهیلات برسانند.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.