به گزارش ایرنا ماموستا قادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: در 40 روز گذشته بیش از 200 جوان مسلمان و بی گناه فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی کشته و 2 هزار مجروح نیز در بیمارستان های بدون امکانات فلسطین بستری شدند.
وی با اشاره به کوتاهی کشورهای عربی در قبال موضوع بیت المقدس، بیان کرد: رژیم آل سعود و برخی کشورهای عربی نسبت به تجاوز گری اسرائیل با حمایت آمریکا بی توجهی می کنند و فریب نقشه های استکبار جهانی را خورده اند.
وی بیان کرد: بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان هرگز به دست دشمنان اسلام نخواهد افتاد.
ماموستا قادر سهرابی با بیان اینکه همه اقدامات آمریکا علیه ملت ایران و دیگر کشورهای مسلمان است، گفت: تحریم های گسترده و تهدید کردن شرکت های بین المللی نمی تواند ما را از مبارزه با سلطه گری آمریکا غافل کند و مستحکم تر از همیشه در مقابل آنان می ایستیم.
ماموستا سهرابی ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: بار دیگر ملت ایران حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و نشان دادند که همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند.
وی همچنین با اشاره به دشمنی های آمریکا، یادآور شد: مسوولان باید تلاش خود را برای تحقق مطالبه های معیشتی مردم بیشتر کنند و پشتیبان ملت باشند تا تاثیر تحریم به حداقل برسد.
ماموستا سهرابی با اشاره به قیمت گذاری گندم در سال جاری، گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه های تولید گندم، ثابت ماندن قیمت این محصول قشر زحمت کشاورزان را تحت فشار قرار خواهد داد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.