دکتر رسول انتظار مهدی روز جمعه در آیین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر افزود: تشکیل پرونده های سلامت الکترونیکی نیز در ارتقا کیفی خدمات بهداشتی این استان تاثیرگذار بوده است.
وی ادامه داد: با اجرای طرح تحول سلامت پرونده سلامت الکترونیکی برای بیش از سه میلیون نفر از جمعیت سه میلیون و 265 هزار نفری استان تشکیل شده است.
وی با اشاره موقعیت جغرافیایی پیرانشهر نیز گفت: قرار گرفتن این شهرستان در امتداد مرزهای ایران با عراق امکان انتقال بیماری از این کشور همسایه به منطقه را به تهدیدی در بخش سلامت تبدیل کرده است.
وی افزود: با تلاش های انجام گرفته در بخش بهداشت و درمان این شهرستان تاکنون به خوبی با این تهدیدهای بخش سلامت مقابله شده است.
نماینده مردم شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی نیز طرح تحول سلامت را از مهمترین اقدامات دکتر روحانی خواند و نسبت به خدمات رسانی بیشتر به مردم این شهرستان ابراز امیدواری کرد.
رسول خضری راه اندازی دستگاه سی تی اسکن در این شهرستان را که با مشکلات فنی مواجه شده است را خواستار شد.
وی ادامه داد: مراحل ساخت بیمارستان جدید پیرانشهر نیز تا پایان سال جاری به پایان می رسد و مردم این شهرستان می توانند شاهد تحول چشمگیر در بخش خدمات درمانی باشند.
به گزارش ایرنا در این آیین دکتر سیدمحمد حسینی که 19 سال سابقه فعالیت در حوزه اطفال و کودکان و بخش اورژانس بیمارستان بوکان را داراست به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر معرفی شد و تلاش های یک ساله دکتر جواد کاسیان زاده در این جایگاه مورد تقدیر قرار گرفت.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.