مجید کاسیان زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) پیرانشهر در ایام دهه فجر سال جاری با 30 میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.
وی ادامه داد: این کلینیک در سه طبقه به مساحت یکهزار و 327 متر مربع به بهره برداری رسید و بر اساس برنامه ریزی ها فعالیت خود را با حضور 17 متخصص از اوایل سال آینده آغاز می کند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر اظهار کرد: خیران سلامت یکی از بازوان توانمند مدیریتی در عرصه سلامت هستند و در این شهرستان کمک های بسیاری به تجهیز بیمارستان کرده اند.
کاسیان زاده ادامه داد: مرکز بهداشت و درمان پیرانشهر از عمل خداپسندانه و خیرخواهانه مجمع خیران عرصه سلامت این شهرستان نهایت تشکر و قدردانی را دارد که زمینه خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم را فراهم می کنند.
به گزارش ایرنا، مجمع خیران سلامت کشور از اواخر سال 1380 شروع به کار کرده است و در حال حاضر حدود 16 سال از فعالیت این نهاد خیریه می گذرد.
آذربایجان غربی در دولت تدبیر و امید یکی از استان های موفق در عرصه توسعه زیرساخت های سلامت کشور بوده و شاخص سلامت این استان از 28 به رده هفتم ارتقا یافته است.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.