در فراق امام مهربانی ها

۱4 خرداد سال ۱۳۶۸ آفتاب درخشان جهان اسلام حضرت امام خمینی( ره ) رخ از یاران زمینی برگرفت و برای دیدار دوست به ملکوت اعلی پیوست .

باورش خیلی سخت بود ولی دیگر این امام مهربانی ها در بین امت اسلامی نبود ،امامی که یک گوشه لبخندش امتی را شاد و امیدوار می کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حضرت امام خمینی بمانند حضرت ابراهیم بت های آذر زمان را شکست و به جهان اسلام آموخت باید برای احیای اسلام ناب تلاش و مبارزه شود .

حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد : حضرت امام خمینی توانست با ایمان بخدا و با تکیه نیروی مردم ،رژیم پهلوی تا بن دندان مسلح و مورد حمایت شرق و غرب را شکست دهد و پرچم اسلام ناب محمدی را در کشور ایران به اهتزاز در آورد .

وی تصریح کرد: در حقیقت امام خمینی اسلام ناب محمدی را بعداز ۱۴ قرن در کشور ایران احیا نمود .

حجت الاسلام شکوری ادامه داد: امام خمینی به ملت های آزاده جهان آموخت باید برابر استکبارگران مقاومت و مبارزه کرد.

ولی محبوبی رئیس انجمن خوشنویسان خوی از زاویه فرهنگ و هنر به امام خمینی نگاه می کند و می گوید: در حقیقت امام خمینی به فرهنگ و هنر روح معنویت بخشید و فرهنگ و هنر متعالی را پایه گذاری نمود .

وی تصریح کرد: با نگاه مهربان و معنوی امام بعد از انقلاب فرهنگ و هنر در بخش های مختلف بُعد معنوی بخود گرفت و بجای مدح شاهان به سمت نیازهای جامعه و مشکلات مردم گرایش پیدا کرد .

این استاد خوشنویسی افزود : در حال حاضر آثار خوشنویسی که توسط هنرمندان در بعد از انقلاب پدید آمده است هم از لحاظ محتوا و هم در بخش نو آوری معنوی تر ودلپذیرتر است .

ولیزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی خوی نیز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد : کمیته امداد از یادگارهای ارزشمند حضرت امام برای اقشار محروم و کم در آمد بود که در حال حاضر با تمام توان به انجام وظایفش مشغول است .

ولیزاده تصریح کرد : امام خمینی به مردم بخصوص مستمندان عشق می ورزید و کمیته امداد را برای رفاه حال این اقشار تاسیس نمودند .

هر چند در حال حاضر حضرت امام خمینی در بین امت اسلامی نیست لیکن درخت تنومند انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با طراوت و توانمندی حراست می شود و هر روز که می گذرد نظام جمهوری اسلامی ایران با صلاب تر و استوارتراز قبلش در عرصه های بین المللی ادامه حیات می دهد .

 

گزارش از علی محبوبی خبرنگار ایسنا آذربایجان غربی


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.