به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛عبدالمحمد زاهدی روز جمعه در پیامی از حضور پرشور مرم استان در راهپیمایی سراسری روز قدس قدردانی کرد.
در پیام تشکر و قدردانی استاندار کردستان آمده است: حضور باشکوه شما مردم غیور و مرزدار استان کردستان در سی و هشمین سالگرد راهپیمایی روز جهانی قدس، نه تنها باعث افتخار و سربلندی کشور عزیزمان ایران اسلامی شد بلکه شگفتی و غضب دشمنان انقلاب را نیز بر انگیخت.
در ادامه این پیام آمده است: شما مردم عزیز شهرها و روستاهای مختلف استان کردستان، امسال نیز با زبان روزه و با فریادی غرا، حمایت قاطع خویش را از آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتید و بار دیگر به جهانیان ثابت کردید از مدافعان راستین دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستید.
حضور باشکوه شما مردم روزه دار کردستانی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در لبیک به فرمان بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران، ندای وحدت اسلامی و صدای مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را به جهانیان رساند.
استاندار کردستان در پایان این پیام آورده است: بر خود لازم می دانم به نمایندگی از دولت تدبیر و امید از تمامی شما مردم نجیب و شریف کردستان که عبادت در این ماه مبارک را با دفاع از ملت مظلوم فلسطین تکمیل کردید تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد فروپاشی استکبار جهانی و نابودی رژیم صهیونیستی جنایتکار باشیم.
امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 1358، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم فلسطین به روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
راهپیمایی روز قدس روز جمعه همزمان با سراسر کشور در کردستان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
3034/ 3020
**خبرنگار: حسن حسین زاده/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.