به گزارش خبرنگار ایرنا از الیگودرز، مردم مسلمان و روزه این شهرستان در آخرین جمعه از ماه پرفیض و مبارک رمضان در لبیک به فرمان بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) در شهرها و روستاهای این شهرستان به خیابان ها آمدند تا بار دیگر با آرمان های والای آن پیر سفر کرده و منادی وحدت اسلامی و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین تجدید بیعت کنند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در شهر و روستاهای مختلف الیگودرز نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار اعلام کردند.
بسیاری از انجمن ها و سازمان های مردم نهاد نیز پارچه نوشته هایی از بیانات بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی(ره) و رهبر معظم انقلاب در مورد حمایت از مردم مظلوم فلسطین تهیه کرده و در راهپیمایی روز قدس به نمایش نهادند.
این مراسم در شهر الیگودرز و شول آباد نیز با شکوه و عظمت خاصی اجرا شد و اقشار مختلف مردم مانند سایر هموطنان خود از جمله بازاریان و کسبه، فرهنگیان، روحانیان، کارکنان ادارات مختلف، دانشگاهیان، دانش آموزان، مردان و زنان و پیر و جوان همه و همه در این راهپیمایی حضوری گسترده داشتند.
لباس فاخر بختیاری امروز لباس وحدت مردم شهرستان الیگودرز برای حضور در این مراسم باشکوه بود که جهان بداند همه اقوام و طوایف ایران اسلامی در حمایت از قدس شریف از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
مراسم روز قدس امسال در پنج مرکز بخش این شهرستان و بیشتر روستاهای بزرگ الیگودرز برگزار شد.
به گزارش ایرنا این مراسم با پس از راهپیمایی کسترده در شهر الیگودرز با سخنرانی نماینده الیگودرز ادامه پیدا کرد و پس از پایان مراسم نیز مردم مومن الیگودرز به اقامه نماز جمعه پرداختند.
الیگودرز در شرق استان لرستان قرار دارد و داری پنج مرکز بخش است.
7279/3022
خبرنگار: جابر اسدی** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.