به گزارش ایرنا، تقی کهوریان روز شنبه در جلسه ستاد باز آفرینی شهری آذربایجان غربی افزود: ارومیه، خوی، مهاباد، میاندوآب، بوکان، سردشت و پیرانشهر شهرهایی هستند که تحت پوشش این ستاد قرار دارد.
وی اضافه کرد: خدمت رسانی به مناطق محروم و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف، از جمله مهمترین وظایف این ستاد به شمار می رود که مدیران دستگاه های اجرایی باید با اختصاص یکی از معاونان برای پیگیری مصوبات، این موارد را به دقت پیگیری کنند.
وی بر ضرورت اولویت بندی نیازهای مناطق کم برخوردار تحت پوشش ستاد بازآفرینی شهری تاکید کرد و گفت: خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار اشتغال زایی را افزایش داده و باعث کاهش مشکلات اجتماعی می شود.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به عزم جدی دولت برای بهبود وضعیت این مناطق محروم افزود: در گام نخست برای بهبود وضعیت عمرانی، بیش از 2 هزار و 360 تن قیر در راستای آسفالت کردن مناطق تحت پوشش در اختیار ستاد بازآفرینی شهری استان قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، ستاد بازآفرینی شهری در سطح ملی دارای 21 عضو رسمی است که به ریاست رئیس جمهور و نایب رئیسی وزیر راه و شهرسازی تشکیل می شود و دبیرخانه این ستاد در وزارت راه و شهرسازی (شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران) مستقر است.
این ستاد در سال 1393 شمسی و برای ترمیم بافتهای ناکارآمد شهری و مسائل و مشکلات آنها تشکیل شده است.
3214/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.