یوناتن بت کلیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبار بخش عمرانی در کشورمان همواره کم بوده و سهم اندکی از بودجه را به خود اختصاص داده است که این امر موجب طولانی شدن اجرای طرح ها می شود.
وی علت اختصاص نیافتن بودجه کافی به بخش عمران را نبود نقدینگی و وجود تحریم های ظالمانه علیه کشورمان عنوان کرد و ادامه داد: مهمترین راه برون رفت از این شرایط استفاده از توان بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.
وی بیان کرد: ایجاد امنیت سرمایه گذارای، مهمترین دغدغه این افراد است و همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا این احساس امنیت در راستای توسعه کشور ایجاد شود.
وی اضافه کرد: باید تا زمانی که طرح های نیمه تمام به پایان نرسیده، طرح جدیدی آغاز نشود که این امر به اهتمام همه مسوولان استانی منوط است.
به گزارش ایرنا، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در سفر به آذربایجان غربی با اشاره به وجود ۶۵ هزار پروژه ناتمام استانی و ۶ هزار پروژه ناتمام ملی در کشور از نیاز ۵۰۰ هزار میلیارد تومان این طرح ها خبر داده بود.
طبق گفته محمدباقر نوبخت در بودجه 1397 در کنار طرح‌هایی که دولت باید تکمیل کند، حدود چهار هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام برای تکمیل از طریق واگذاری پیش‌بینی شده است که بخشی از آنها را بخش خصوصی به ‌تنهایی تکمیل می‌کند.
2093/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.