حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز یکشنبه در دیدار با مسئول نمایندگی و کارکنان بخش عقیدتی سیاسی و تعدادی از معاونان و مسئولان اقشار مختلف سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: کارکنان بخش عقیدتی سیاسی در سپاه نقش مهمی را ایفا می کنند که احیای معنویات در افراد یکی از این اقدامات مهم است.
وی اضافه کرد: کار فرهنگی دارای ارزش بسیاری بوده هرچند در برخی اوقات آن را بی ارزش جلوه می دهند.
وی اظهار کرد: ارائه بهترین امکانات رفاهی و زندگی به اعضای جامعه در کنار توجه به مساله فرهنگی، دینی و مسائل معنوی ارزشمند خواهد بود و این موضوع اهمیت توجه به فرهنگ، تدین و تعهد را دو چندان می کند.
امام جمعه ارومیه با اشاره به جایگاه آیت الله مطهری در تربیت عقیدتی و معنوی جوانان جامعه گفت: این شخصیت بزرگوار دارای دیدگاه و نگرشی خاص به مخاطبان خود بود و در راه دفاع از دین گام های مهمی برداشت و آبرو و حیثیت خود را در راه دین هزینه کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: طهارت روحی و داشتن روحیه مقاومت دو نشانه پاسداران است.
حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی افزود: در راستای تقویت معنویات در بین کارکنان و سربازان در سال گذشته آموزش های عقیدتی، معنوی و سیاسی در مرکز آموزشی سپاه در ارومیه ارائه شده که با استقبال مطلوبی مواجه بوده است.
وی بیان کرد: این برنامه ها در طول سال تداوم داشته و موجب همفکری و تعامل بیشتر نیز می شود.
به گزارش ایرنا از دوازدهم تا هجدهم اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده که سپاه شهدای استان نیز در این زمینه برنامه هایی را تدارک و اجرا می کند.
سپاه شهدای آذربایجان غربی در این راستا بیش از سه هزار و 500 برنامه فرهنگی و عقیدتی تدارک دیده است.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.