به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدحسن عاملی روز دوشنبه در یادواره 135 شهید شهرستان نیر یکی از شاخصه‌ های رفتاری حضرت فاطمه را تبعیت بی ‌چون و چرا از خط ولایت دانست و افزود: آن حضرت همواره حامی و طرفدار حق و حقیقت و نظام امامت و ولایت بود و همواره سعی کرد در زندگی خود با حضرت علی (ع) جلوه‌ هایی از این همراهی‌ ها و حمایت‌ ها را نشان دهد.
او گفت: رهبری باعث می شود دین تقویت و تهاجم های دشمنان خنثی شود ، ملت ایران در طول تاریخ در سایه تبعیت از رهبری، رهبری فرزانه در راستای تحقق وحدت اسلامی گام برداشته و همواره پیروز بوده است.
آیت الله عاملی همچنین به ایجاد فرقه های داعشی و وهابی و خدشه دار کردن اسلام ناب محمدی توسط این گروهها اشاره کرد و گفت: تشکیل فرقه های داعشی و وهابی توسط استکباران دنیا برای بد جلوه نشان دادن اسلام ناب محمدی بود که به حول و قوه پروردگار با حضور مرجعیت و رهبری شکست خوردند.
وی بر لزوم برگزاری یادواره های شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا به ما نیاز ندارند بلکه ما هستیم که به آنها نیاز داریم و برگزاری چنین مراسمی برای تبیین اهداف شهدا مهم می باشد.
حجت الاسلام میکائیل مقدسی ، امام جمعه نیر هم در این همایش گفت: تکمیل نشدن راه کریق به آرموداق ، کورائیم به خلفلو ، نبود بیمارستان ، نبود زیرساخت های گردشگری، به هدر رفتن آبگرم های معدنی ، نبود فرماندار در شهرستان و اداره آن توسط سرپرستی و اینکه مردم شهرستان نیر نمی توانند از ظرفیت های سد یامچی استفاده کنند از جمله مسائل و مشکلاتی است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.