به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در دیدار ائمه جماعات و رابطان امور اقامه نماز دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی افزود: نخستین اقدام دشمن، تعطیلی حوزه های علیمه و منزوی کردن عالمان دینی است و هم اکنون دعوای آنان برای همین موضوع است.
وی اظهار کرد: هدف نهایی از خلقت انسان عبادت خداست و صاحب این خانه هم که خداوند است جواز تصرف را برای کسی داده که براساس هدف خلقت که عبادت است، کار کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خداوند جواز تصرف در عبادت را مشروط به بندگی کرده است و خوردن، خوابیدن و همه کارهای انسان باید مصداقی از عبادت خداوند باشد.
وی نفس انسان را تاثیرپذیر و گمراه کننده خواند و بیان کرد: جاذبه های این دنیا انحراف ایجاد می کند و از همین جهت انسان با نماز خود را میزان می کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: کمال، سعادت و عاقبت بخیری انسان در اقامه نماز است و خدا بندگان ضعیف اش را اینگونه راهنمایی کرده است.
وی تصریح کرد: جاذبه های دنیا خواب و خیال است و آزادی انسان تنها در گرو بندگی و عشق به خداوند متعال است.
وی گفت: انسان با اقامه نماز خود را میزان می کند، نماز تراز است و اگر تمام انسان های کره زمین خود را با این مهم تنظیم کنند، مشکلی در دنیا ایجاد نمی شود.
امام جمعه بیرجند افزود: مسلمانی و تسلیم حق بودن کار ساده ای نیست و اگر همه تسلیم حق بودیم، امروز 14 میلیون پرونده دادگاهی نداشتیم و همه اینها به خاطر این است که معنای نماز و بندگی خدا را نمی دانیم.
در این دیدار که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مدیران استان نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت اقامه نماز در دستگاه های اجرایی ارائه شد.
7559*3028
خبرنگار: امیرشاهین نایبی فر * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.