علیرضا رادفر روز شنبه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در آذربایجان غربی افزود: مهمترین کاری که برای بزرگداشت این ایام و روزهای بزرگداشت دفاع مقدس باید انجام شود، تجلیل از مقام شامخ شهدا و دیدار با خانواده معظم شهیدان است که بزرگترین نماد عزت ایرانیان در دوران جنگ تحمیلی محسوب می شوند.
وی بر استفاده از رسانه ها و شبکه های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه برای اجرای این برنامه ها تاکید کرد و ادامه داد: این امر می تواند در شناساندن ابعاد مختلف عملیات بیت المقدس، ارکان پیروزی در این عملیات و نتایج آزادسازی خرمشهر تاثیرگذار باشد.
وی با اشاره به اهمیت سالروز آزادسازی خرمشهر در کشورمان گفت: حرکت نمادین وسایل نقلیه موتوری در روز سوم خرداد، اجرای یادمان های دفاع مقدس و چاپ کتاب‌های این حوزه از جمله اقداماتی است که می توان در راستای تکریم این روز انجام داد.
سرپرست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز در این جلسه در خصوص برنامه های تدارک دیده شده برای بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: حضور در گلزار شهدا، رونمایی از فیلم مستند بمباران ارومیه و برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس از جمله این برنامه هاست.
افشین سیمین مرام افزود: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و پخش بانگ پیروزی از صدا و سیمای استانی از دیگر برنامه هایی است که برای سوم خرداد در آذربایجان غربی تدارک دیده شده است.
به گزارش ایرنا، سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس است.
خرمشهر که در پاییز سال 1359 توسط رژیم بعث عراق اشغال شده بود، در سوم خرداد سال 1361 آزاد شد.
امسال سی و ششمین سالروز آزادسازی خرمشهر است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.