به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه در مسجد حضرت فاطمه (س) شهرستان بوکان، افزود: امروز دشمن با تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود در منطقه غرب آسیا برای مقابله با انقلاب اسلامی و دفاع از رژیم های غاصب صهیونیستی حضور دارد.
وی اضافه کرد: این حضور وظیفه پاسداران را پیش از پیش برای حراست از ارزش های اسلام ناب محمدی و مظلومان منطقه سنگین تر می کند.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب در رسیدن به اهداف خود ناموفق بوده و تمام برنامه های آنان نقش بر آب شده است، اظهار کرد: بی گمان شکست های مکرر آمریکا در برابر جبهه مقاومت و دشمنی استکبار با سپاه پاسداران به عنوان بازوی قدرتمند ولایت و سیاست های رهبر فرزانه انقلاب موجب شده که دشمنی خود را همچنان ادامه دهد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: موشک های دوربرد سپاه پاسداران، برخورد بدون تعارف رزمندگان سپاه با تفنگداران متجاوز آمریکایی و کوتاه نیامدن سپاه از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی موجب خشم سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.
وی بیان کرد: آمریکا تلاش می کند به هر نحو ممکن هیمنه پوشالی خود را که با وجود انقلاب اسلامی از دست داده، در جامعه جهانی حفظ کند.
حجت‌الاسلام‌ نجفقلی زاده با بیان اینکه امروز هجمه های گسترده ای بر علیه سپاه آغاز شده است، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی برای تضعیف جبهه مقاومت تنها راه را در حمله به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند زیرا سپاه با روحیه جهادی خود تمام قد در برابر دشمنان انقلاب و اسلام ایستاده است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم همچنین تعدادی از پاسداران شهرستان بوکان مورد تجلیل قرار گرفتند.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت حدود 30 هزار نفر بسیجی و 370 شهید تقدیم انقلاب کرده است، این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.