امام جمعه شاهین دژ گفت: رونق اقتصادی وافزایش اشتغال آذربایجان غربی نیازمند سرمایه گذاری سرمایه داران داخلی استان است.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: رونق اقتصادی وافزایش اشتغال آذربایجان غربی نیازمند سرمایه گذاری سرمایه دارن استان با احداث کارخانه ها و کارگاه های تولیدی در داخل استان است.

حجت الاسلام فصیح نیا با اشاره به اینکه شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده تصریح کرد: هم مردم و هم مسئولین برای حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی باید غیرت و تعصب داشته باشند.

امام جمعه شاهین دژ با اشاره به اینکه دولت باید از ورود کالاهای قاچاق و کالاهای مشابه داخلی جلوگیری کند اظهار کرد: دولت با اعطای وام و حمایت از تولیدکننده می تواند باعث رونق تولید داخلی شود.

وی ادامه داد: مردم نیز باید با غیرت و تعصب ملی خود و با خرید کالای مرغوب ایرانی باعث افزایش اشتغال کارگران ایرانی شده و هم از کالا و تولید کننده ایرانی حمایت کنند.

امام جمعه شاهین دژ نقش روحانیت را در تبلیغ خرید کالای ایرانی موثر دانست و گفت : روحانیون باید خود الگو در خرید کالای ایرانی باشندو همچنین در جلسات دینی و نماز های جماعت به مردم این آگاهی را بدهند که حمایت از رونق اقتصادی و تقویت جامعه اسلامی واجب شرعی است و  تاکید کنند که با خرید کالای ایرانی اقتصاد کشور رشد و کارگران مشغول کار می شوند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.