استاندار اردبیل گفت: امروزه هرگونه خدمت بی‌منت به ولی‌نعمتان باید آرزوی هر مسوولی باشد و حمایت از سرمایه‌گذاران از وظایف اصلی همه ارگان‌هاست.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در آئین افتتاح کارخانه بزرگ شیرآلات قهرمان با حضور معاون پارلمانی رییس‌جمهور در شهرستان گرمی، اظهار داشت: دولت وظایف خود را در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان با هموار کردن مسیر حرکت توسعه بخوبی انجام می‌دهد و علی‌رغم وضعیت مالی کشور بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های این پروژه هزینه شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات برای صاحبان واحدهای تولیدی پرداخت شده، افزود: این میزان تسهیلات در راستای حمایت از تولید و رونق اقتصادی برای ثبات فرصت‌های شغلی هزینه شده است.

بهنام‌جو با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با بهره ۴درصد برای روستاهای مرزی تصویب شده، گفت: این تسهیلات بانکی برای اشتغالزایی در نظر گرفته شده است که برای سایر روستاها نیز ۶درصد بهره بانکی اعمال می شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: افق آینده استان برخلاف برخی اظهارنظرها مطلوب ارزیابی می‌شود باید با وحدت و همکاری و هماهنگی بیشتر به جوانان مسیر امید و نشاط را ترسیم کنیم.

استاندار اردبیل افزود: واحدهای تولیدی از قبیل شیرآلات قهرمان در آینده با حمایت دولت برای اشتغال هزاران نفر جوان بصورت مستقیم و غیر مستقیم توسعه پیدا می‌کنند.

بهنام جو با بیان اینکه دولت در بخش مهار آب‌های مرزی نیز موفق عمل کرده، گفت: با اجرای این طرح بیش از ۶۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان‌های شمال استان زیرکشت آبیاری مدرن  می رود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در این طرح عظیم بیش از ۳۰هزار نفر شاغل و یک‌میلیون تن محصولات زراعی به تولیدات استان اردبیل اضافه خواهد شد و برای این منظور لازم است زیرساخت‌ها توسعه یابد.

بهنام جو در ادامه تمام مسوولان استان را به وحدت و همدلی دعوت کرد و گفت: استان اردبیل دارای پتانسیل غنی در بخش‌های کشاورزی و گردشگری است و باید در زمینه صنعت نیز سرمایه‌گذاران امنیت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.