به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز شنبه در نشست ستاد خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: باید هر سرمایه گذاری برای انجام مراحل کاری خود، از سوی دستگاه های اجرایی و اقتصادی در قدم اول به ستاد خدمات سرمایه گذاری استان معرفی شود.
وی با اشاره به اینکه فرآیند پاسخگوی به استعلامهای برخی سرمایه گذاران مطلوب نیست و باید این معضل رفع شود، برلزوم تشکیل کمیته ای برای تعیین مراحل اجرای طرحهای اقتصادی در بخش های مختلف به ویژه صنعت و کشاورزی و زمانبندی پاسخگویی به استعلام طرحها از سوی دستگاههای اجرایی تاکید کرد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت که کندی روند پاسخگویی برخی دستگاه ها به استعلام ها، انگیزه متقاضیان به سرمایه گذاری در این استان را سلب می کند.
جبارکیانی تصریح کرد که اجرای سیاست های دولت در بخش اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید نیازمند تغییر رفتارهای مدیران و متصدیان امور اقتصادی و دستگاههای ذیربط و شتاب بخشی فرآیند اجرای کارهای ویژه پذیرش و جذب سرمایه گذاری است.
وی اظهارکرد که باید طرحهای اقتصادی با مطالعه دقیق و توجیهه فنی در استان تهیه شود و سرمایه گذران را برای جذب سرمایه گذاری فراخواند تا از این طریق جذب منابع و مشارکت بخش خصوصی در طرحهای اقتصادی بزرگ بدون کمترین زمان شتاب بخشی شود.
در این نشست تشکیل کمیته فنی متشکل از دستگاههای عضو برای ساماندهی زمان پاسخگویی به استعلام طرحهای سرمایه گذاری و نیز بررسی مشکلات فنی اجرای طرح مجتمع اقامتی گردشگری تنگ «سریز»در مسیر یاسوج به سمیرم ازسوی کمیته فنی ستاد سرمایه گذاری استان مورد تصویب قرارگرفت.
خبرنگار:مظفر عدالت نسب**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
6162/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.