به گزارش ایرنا حسین افشاری عصر سه شنبه در کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان اظهار کرد: طرح های اقتصادی و سودآور با توجه به پتانسیل های شهرستان در بخش دانشگاهی، کشاورزی و صنعت پذیرفته و پس از تایید به عنوان فرصت به سرمایه گذاران معرفی می شود.
وی از سرمایه داران اسدآبادی مقیم خارج کشور و ساکن سایر شهرها برای شرکت در همایش فرصت های شغلی دعوت کرد و از آنان خواست با مشارکت و سرمایه گذاری در این منطقه در رشد و توسعه زادگاه خود شریک باشند.
افشاری با اشاره به نقش دانشگاه ها در رشد و توسعه هر منطقه گفت: توسعه اسدآباد باید از منظر علمی دنبال شود و در این راستا کمیته توسعه پایدار با حضور جمعی از نخبگان و فرهیختگان و پنج دانشگاه این شهرستان به طور مستمر برگزار می شود.
فرماندار اسدآباد خاطرنشان کرد: دولت با ایجاد زمینه و بستر مناسب از سرمایه گذاران حمایت کرده و امکانات و ملزومات مورد نیاز برای حضور بخش خصوصی را مهیا می کند.
وی معادن غنی آهن، زمین های کشاورزی حاصل خیز و قرار داشتن اسدآباد در محل تلاقی 6 استان غربی و جنوب غربی و شاهراه ارتباطی با کشورهای حوزه خلیج فارس را از ویژگی های منحصر به فرد اسدآباد برشمرد و گفت: این شهرستان ظرفیت بی نظیری برای سرمایه گذاری است.
افشاری تصریح کرد: شهرک صنعتی 92 هکتاری اسدآباد با زیرساخت های مطلوب بهترین مکان برای اجرای طرح های تولیدی و صنعتی است.
فرماندار اسدآباد یادآورشد: هم اینک با پشتیبانی دولت، کارخانه های کنستانتره و گندله سازی رونق بیشتری گرفته و فضای کار و تولید بر این شهرستان حاکم شده است.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/1181
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.