مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اصلاح هندسی ابنیه فنی محورها و ایمن‌سازی‌ جاده‌های استان در اولویت فعالیتهای مدیریت ساخت و توسعه راههای اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌غربی، ابراهیم مبارک قدم اظهار کرد: امسال باتوجه به کاهش اعتبار  پروژه‌های راهسازی از محل منابع ملی لازم است اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام و استفاده از منابع مختلف مالی انجام شود.

مبارک‌قدم بر رعایت اقتصاد مهندسی در اجرای پروژه‌های ساخت و توسعه راههای استان تاکید کرد و ادامه داد: ورودی و خروجی شهرهای استان در جهت افزایش ایمنی حمل ونقل جاده‌ای باید ساماندهی شود.

وی افزود: در جهت بهبود  شاخص برخورداری از راههای آسفالته روستایی بسته پیشنهادی پروژه‌های بهسازی و احداث راههای روستایی به تفکیک‌ شهرستان‌های تابعه با بکارگیری پیمانکاران توانمند تهیه و اجرا خواهد شد.

بر آغاز عملیات بهسازی محورهای تکاب، دندی- زنجان و خوی- قطور- رازی و نقده- پیرانشهر – تمرچین و همچنین اتمام محورهای میاندوآب-میانه و ارومیه- نازلو- سرو و اتمام تونلهای محور میاندوآب- شاهین دژ- تکاب در سال جاری تاکید کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.