معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:  طی ایام اجرای طرح نوروزی در آذربایجان غربی نزدیک به ۶ میلیون تردد انواع وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی استان ثبت شده است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی  آیدین رحمانی افزود: از ۲۵ اسفندماه سال ۹۶ تا هفتم فروردین ماه سال جاری نزدیک به ۶ میلیون تردد انواع وسیله نقلیه از محورهای ارتباطی استان تردد کرده اند.
وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه در جاده های استان توسط ۸۸ دستگاه ترددشمار ثبت می شود که این آمار در تمامی ایام سال بویژه نوروز در اختیار دستگاه مرتبط جهت اطلاع از بار ترافیکی و وضعیت جوی قرار می گیرد.
رحمانی یادآور شد: آمار اعلامی اختصاص به تردد کلیه وسایل نقلیه شامل سنگین و نیمه سنگین و سواری داشته و ارتباطی با آمار و ارقام مربوط به حوزه گردشگری  ندارد.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی، قوانین و فرهنگ ترافیکی توسط مترددین جاده ای تصریح کرد: بیشترین تخلفات ثبت شده توسط سامانه های هوشمند ثبت عبور و مرور جاده ای به ترتیب مربوط به سبقت، سرعت و فاصله غیرمجاز است که متاسفانه از عوامل اصلی تصادفات نیز به شمار می رود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.