مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: 10 ایستگاه و اکیپ آتش نشانی در سطح شهرستان ارومیه در چهارشنبه آخر سال در حال آماده باش خواهند بود.

ابراهیم شاد قوشچی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: 10 ایستگاه و اکیپ آتش نشانی در سطح شهرستان ارومیه در چهارشنبه آخر سال در مناطق مختلف شهر همچون بازار تاریخی ارومیه،خیابان عطایی،میدان ولایت فقیه، خیابان سرداران، منطقه سومون آباد، شهرک فرهنگیان، خیابان خیام جنوبی و خیابان شهید بهشتی در حال آماده باش خواهند بود.

وی افزود: در مناطق شلوغ و پرترافیک شهر نیز ماشین ها سبک آتش نشانی مستقر خواهند شد تا در صورت وقوع حادثه های احتمالی در زمان کمتری به محل حادثه برسند.

شاد قوشچی با اشاره به آماده باش تمامی نیرو های آتش نشانی شهرستان خاطر نشان کرد: تمامی نیروهای آتش نشانی شهرستان ارومیه که شامل 183 نفرهستند در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروزی در حال آماده باش هستند.

وی در خصوص آمار عملیات چهارشنبه آخر سال، سال گذشته بیان کرد: در سال گذشته تعداد عملیات مربوط به آتش نشانی فقط 1 مورد بود که هیچ خسارت جانی در پی نداشت.

شاد قوشچی در خصوص توصیه های که برای کاهش آسیب ها و خسارت های احتمالی که در چهارشنبه آخر اتفاق می افتد تصریح کرد: خانواده ها بایستی در این روز در کنار فرزندان خود باشند و فرزندان خود را از خطر های استفاده از مواد محترقه آگاه سازند.

 وی ادامه داد: برای جلوگیری خطر های احتمالی خانواده ها برای خاموش کردن آتش و جلوگیری از آن به خاموش کننده های دستی، کپسول های آتش خاموش کن یا بطری آب دسترسی داشته باشند و در صورت عدم کنترل آتش با حفظ خونسری کودکان و سالمندان را از محل دور کنند و با سامانه 125 تماس بگیرند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.