مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از فعالیت 35 مرکز نیکوکاری در شهرستان های مختلف این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،‌ عزیز سهندی  در همایش تجلیل از نیکوکاران مراکز نیکوکاری سلماس که با حضور اعضای شورای اداری و نیز خیرین این شهرستان در محل سالن کانون جوانان سپاه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به فعالیت 35 مرکز نیکوکاری در شهرستانهای استان افزود: این مراکز با هدف تحت پوشش قرار دادن نیازمندان محلات مختلف شهرستانی، 14 میلیارد ریال کمک مالی تا بدین جای سال جاری برای حمایت این نیازمندان جمع آوری کرده اند.

وی ضمن دعوت مردم برای شرکت در جشن نیکوکاری، گفت: امیدواریم با کمک و حضور پرشور مردم استان در این جشن بتوانیم لبخند شادی را بر لبان ١١ هزار و ٦٠ کودک نیازمند در آستانه نوروز 97 بنشانیم.

حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه سلماس نیز در این همایش با اشاره به لزوم توجه به فقرا در فرهنگ دین اسلام، خاطرنشان کرد: خدای متعال سهم فقرا را در مال اغنیا قرار داده و اغنیا وظیفه انسانی دارند به نیازمندان کمک کنند .

حجت الاسلام سید محمد موسوی با دعوت از خیرین برای حمایت از نیازمندان و ایتام و مستمندان اظهار کرد: هر مبلغی که در قالب کمک به نیازمندان باشد در واقع کمک به خودتان بوده لذا انتظار می‌رود کسانی که توانایی مالی بالایی دارند افراد بی‌بضاعت و نیازمند را حمایت کنند .

مهدی خضرلو ، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سلماس نیز در این همایش تصریح کرد: 212 مورد طرح اشتغال با اعتبار 3میلیارد و 600 میلیون تومان در طول 11ماهه سال جاری راه اندازی شده که بواسطه ان 209 خانوار از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده اند.

خضرلو با اشاره به رشد قابل توجه جذب مشارکت های مردمی برای کمک به نیازمندان شهر، خاطرنشان کرد: در طول 11ماهه 96 بیش از 5میلیاردریال از محل صندوقهای صدقات  شهرستان جمع اوری شده که نشانگر رشد 22درصدی نسبت به مدت مشابه95 است.

وی با اشاره به درپیش بودن جشن نیکوکاری درآستانه نوروز 96، اذعان کرد: 10 پایگاه ثابت و سیار نیز در سطح شهرتان از 16 لغایت 18 اسفند آماده دریافت کمک های مردم خیر و نوعدوست سلماس برای کمک به نیازمندان می باشند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از خیرین مراکز نیکوکاری سلماس تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.