Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: نیروهای امنیتی تمامی تهدیدات دشمنان را شناسایی و خنثی کردند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علیرضا رادفر در یازدهمین جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات و مسئولین و مدیران استانی تشکیل شد افزود: آذربایجان غربی با توجه به همجواری با سه کشور خارجی دارای حساسیت های خاصی است که خوشبختانه با تدابیر و تلاش های نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی تمامی تهدیدات دشمنان شناسایی و خنثی شده است.

رادفر به اقدامات خوب و پیشگیرانه نهادهای امنیتی ، نظامی و انتظامی استان اشاره نمود و افزود: در سایه هوشیاری و اقدامات و تدابیر به موقع و پیشگیرانه همه تهدیدات وتوطئه هایی که می توانست با بسط و گسترش آن در نهایت کشور مورد تهدید واقع شود به موقع شناسایی ، خنثی و با کمترین هزینه مدیریت شده است .

وی مقابله با معاندین و جریان های تکفیری، شناسایی باندهای قاچاق اسلحه و مواد مخدر همچنین احاطه به مسائل مرزی و پیش بینی اهداف گروهک های معاند و سازمان یافته همه این اقدامات را در نتیجه تلاش های نیروهای امنیتی ، انتظامی و نظامی استان دانست.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در این جلسه افزود: توجه به 3 اصل عبادت شبانه با خدا، صادق بودن در امور و طلب یاری از باری تعالی در امور مدیریتی  رمز موفقیت مسئولین در هر پست و مرتبه ای خواهدبود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.