مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برپایی ۱۰۰ ایستگاه صلواتی در سطح استان همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

حجت‌الاسلام داداش زاده در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: این ایستگاه های صلواتی که با اهدای بسته های فرهنگی برای سوگواران همراه است با هدف زنده نگه داشتن یاد و ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام و سرور زنان دو عالم برپا می شوند.

وی اظهارکرد: سیره ی زندگی حضرت زهرا (س) در همه ی شئون فردی و اجتماعی باید الگوی بانوان باشد و اگر بانوان ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهند سعادتمند خواهند بود و اگر در تربیت فرزندان خود سیره و رفتار ایشان را مورد توجه قرار دهند فرزندانی با ایمان خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) اولین شهیده ی دفاع از حریم ولایت هستند و رشادتهای این بانوی بزرگوار اسلام در شرایط سخت آن ایام می تواند اسوه ای برای همه ی زنان مؤمنه و خداجو باشد تصریح کرد: برخی ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در سطح جامعه، معلول دوری از آموزه های دینی و فاصله گرفتن از سیره ی پاک ائمه ی معصومین (ع) خصوصاَ حضرت زهرا (س) است.

حجت‌الاسلام داداش زاده در پایان با اشاره به ایثارگری های حضرت زهرا (س) گفت: ایشان الگویی کامل و تمام عیار برای بانوان در رفتار، محیط خانه و تربیت فرزندان هستند و بهتر است آنان توجه بیشتری به استفاده از این الگوی همیشه زنده ی تاریخ داشته باشند. آن حضرت هم در بعد فردی و هم در بعد اجتماعی نمونه ای از یک بانوی کامل است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.