به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خرمدره با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن و تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، افزود: امروز بزرگترین راه مبارزه با آمریکا کار کردن، مجاهدت با اخلاص برای ایجاد اشتغال، مبارزه با فساد، باز کردن گره های معیشتی مردم، رونق دادن به اقتصاد است.
وی اظهار کرد: اطاعت از ولی فقیه موجب عزت و تدوام راه شهدا می شود و مهمترین شاخصه حرکت در صراط مستقیم ولایت مداری است.
امام جمعه خرمدره با اشاره به کودتا سال 1299و به حکومت رسیدن رضا خان، بیان کرد: حکومت رضا خان موجب اسلام ستیزی، از بین بردن استقلال و اعتماد به نفس در کشور، کشف حجاب به بهانه حضور زنان در صحنه شد.
وی با اشاره به اینکه نباید کم ترین زاویه با ولایت فقیه داشته باشیم، ابراز کرد: امامت وسیله استحکام، پیشرفت عزتمندانه و اتمام ماموریت رسالت است و تا زمانی که پیامبر(ص) در قید حیات بودند حضرت علی (ع) هیچ خطبه ای نداشت پس از رحلت پیامبر می بینیم که ایشان ایراد خطبه کرده اند.
امام جمعه خرمدره با اشاره به ویژگی های حضرت زهرا (س) خاطر نشان کرد: اعتراض، گریه کردن برای آگاهی مردم و اعتصاب سخن با حاکمان وقت از شیوه های مبارزه حضرت زهرا(س) بود.
وی در پایان شهادت سید عباس موسوی دبیرکل حزب الله، رحلت آیت الله فاضل لنکرانی، قیام مردم تبریز در چهلم شهدای قم، را گرامی داشت.
شهرستان خرمدره با 67 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری مرکز استان زنجان واقع است.
7324/8068
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.