معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی از برگزاری نخستین مجمع استانی سلامت خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علیرضا رادفر در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان که امروز در محل استانداری ترتیب یافت افزود: نخستین مجمع استانی سلامت با حضور استاندار محترم، مسئولین وزارتی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مدیران کل دستگاهها در ۱۰ اسفند ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی اهداف از برگزاری مجمع سلامت استان را آموزش و فرهنگسازی، تشویق سازمان ها، نهادها و آحاد مختلف جامعه برای حضور موثرتر در حوزه ارتقای سلامت جامعه عنوان کرد.

رادفر در ادامه با تاکید بر لزوم نگاه ویژه به موضوع سلامت و ارتقای آن در جامعه گفت: نگاه به حوزه سلامت نباید صرفا در بهداشت و درمان خلاصه شود بلکه با توجه به اهمیتی که سلامت در ابعاد مختلف زندگی مردم دارد باید  حوزه سلامت  با دید همه جانبه و با نگاه توسعه همه جانبه،مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید در تمام سیاستگذاری هایی که در سطح استان انجام می گیرد، موضوع سلامت و پیوست سلامت مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار آذربایجان غربی همچنین از دستگاههای عضو کارگروه سلامت و امنیت غدایی استان خواست، پیشنهادات خود را در رابطه با اولویت های سلامت استان به دبیرخانه کارگروه ارائه نمایند تا بر اساس این الویت بندی ها، برنامه ریزی های لازم جهت ارتقای سلامت استان صورت گیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.