سردار ناصر اصلانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت دستگیری عناصر اصلی قاچاق و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان 40 درصد افزایش دارد.
وی افزود: با هماهنگی شورای هماهنگی مواد مخدر، استاندار و فرمانداران آذربایجان غربی ساماندهی و جمع آوری معتادان ولگرد و تابلو مناسب تر از سال های قبل انجام شده و معتادان برای ترک اعتیاد به مراکز ماده 16 و ماده 15 هدایت شدند.

**کاهش 20 درصدی فوتی های تصادف های رانندگی در آذربایجان غربی**

سردار اصلانی همچنین بیان کرد: تعداد فوتی های تصادف های رانندگی در آذربایجان غربی 10 ماهه امسال 20 درصد کاهش یافته که این درصد در مهاباد 25 درصد بوده است.
وی افزود: در مدت یاد شده سرقت در آذربایجان غربی یک درصد کاهش داشته که این شاخص در شهرستان مهاباد 9 درصد کاهش را نشان می دهد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه امنیت خوبی در این استان حاکم است، گفت: به رغم اینکه برخی کشورهای پیرامونی جمهوری اسلامی ایران مشکلات امنیتی خودشان را دارند اما امنیت خاصی در کشور و آذربایجان غربی وجود دارد چون این امنیت با مشارکت مردم بوده و امنیتی پایدار است که مردم در آن شریک باشند.

**افزایش 90درصدی تعداد دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در آذربایجان غربی**

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اقدامات کنترلی و پیشگیرانه برای کاهش تصادف های جاده ای گفت: امسال در گسترش دوربین های کنترل سرعت و تخلفات در نقاط حادثه خیز و تمام محورهای اصلی و مواصلاتی استان پیشرفت خوبی داشتیم.
سردار اصلانی اضافه کرد: تعداد دوربین، استقرار دوربین و زیر ساخت های کنترلی در تمام جاده های آذربایجان غربی افزایش 90 درصدی دارد.
وی یادآور شد: دوربین های جاده ای سرعت خودروها در مسافت های مختلف را نیز کنترل می کنند و فقط در نزدیکی دوربین ثبت تخلف های رانندگی صورت نمی گیرد.
به گزارش ایرنا ساختمان جدید راهنمایی و رانندگی شهرستان مهاباد با مساحت 20 هزار متر مربع مساحت با 11 میلیارد ریال هزینه در 2 طبقه و در مدت زمان کمتر از یکسال ساخته و امروز /شنبه/ با حضور فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افتتاح شد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
**این خبر تکمیل می شود...
3093**خبرنگار: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.