سرهنگ کمال حسین زاده روز سه شنبه در حاشیه نشست شورای ترافیک شهرستان بوکان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسیر جاده بوکان به میاندوآب به دلیل ترانزیتی بودن این محور و تردد وسائل نقلیه سنگین و نیمه سنگین و درکنار آن تردد وسائل نقلیه کشاورزان و انواع موتور سیکلت در این محور موجب افزایش تصادفات شده است.
وی ادامه داد: مجموعه این عوامل باعث شده که حجم ترافیک در این محور 15درصد افزایش پیدا کرده و این جاده برون شهری جوابگوی این حجم ترافیک نیست و در نتیجه تعجیل در ساخت بزرگراه لازم و ضروری است.
سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه متاسفانه در چهار ماه نخست امسال، 23نفر در تصادفات جاده ای در حوزه استحافظی بوکان جان خود را از دست داده اند، اضافه کرد: علت این تصادف ها توجه نکردن به جلو و انحراف به چپ رانندگان بوده است.
وی گفت: با رفع نواقص جاده ای و تسریع در اجرای طرح های راهداری بوکان می توان این حوادث را به حداقل خود برسانیم و راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان غربی نیز تلاش دارد با حضور ملموس و غیر ملموس و برخورد با متخلفان تلفات در جاده های بوکان را به حداقل برساند.
جانشین فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی اظهار کرد: برای کنترل محور مواصلاتی بوکان به میاندوآب تعداد 52 دوربین مدار بسته پلاک خوان در این محور ایجاد خواهد شد.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به وضعیت تصادفات در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی در سالجاری و مقایسه با سال گذشته اظهار کرد: تصادفات منجر به فوت در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، سه درصد کاهش داشته و در همین زمان تصادفات منجر به جرح شهروندان 13درصد افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا، شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.