امام جمعه شاهین دژ گفت: پیروی ملت از ولایت فقیه رمز دوام انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام فصیح نیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنامنطقه آذربایجان غربی افزود: وحدت مردم وپیروی از ولایت فقیه رمز تداوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام فصیح نیا به عدم ماندگاری انقلاب های دیگر ملت ها اشاره کرد و گفت: وقتی به انقلاب های کشور های دیگر نگاه می کنیم می بینیم چون آن انقلاب ها رهبر و پیشرو نداشتند نتوانستد خیلی زیاد دوام بیاورند و سقوط کردند.

وی رکن رکین انقلاب اسلامی را ولایت فقیه دانسته وتصریح کرد:مردم با وحدت کلمه وپیروی از امام راحل توانستند بر رژیم طاغوت پیروز شوند و رهبری امام یکی از مهمترین عوامل این پیروزی است.

امام جمعه شاهین دژ بااشاره به اینکه در آشناکردن جوانان با دستاوردهای انقلاب کوتاهی کرده ایم افزود:مسولین باید به دغدغه جوانان بابرگزاری کرسی های آزاد اندیشی توجه کنند و کم کاری ها راجبران کنند.

وی درخصوص تاثیر انقلاب اسلامی بر دیگر کشورها و بیداری اسلامی در منطقه افزود:انقلاب اسلامی باوجود مشکلات و تحریم ها همچنان بااتحاد مردم ومسولین پابرجاست و به سبب نهادینه شدن اسلام به طور کامل در کشور  ودربطن زندگی مردم، ایران الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده است.

حجت الاسلام فصیح نیاادامه داد :مردم باید بصیرت داشته باشند و از مقام ولایت دفاع کنند و در مواقع مهم همچون گذشته حضور داشته باشند و مسولین هم باید تمام توان خود رابرای خدمت به مردم درهمه عرصه ها بکار گیرند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.