مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: 3 هزار و ۴۴۱ نفر در مسابقات سراسری قرآن کریم در استان شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حافظ ابراهیمی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: آزمون کتبی این مسابقات در روز ۱۰ اسفند ماه برگزار شده و تعداد سه هزار و ۴۴۱ نفر در ۲۴ رشته به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: از این تعداد دو هزار و ۲۰۶ نفر خانم و یک هزار و ۲۳۵ نفر آقا هستند که از ساعت هشت و نیم روز یاد شده در رشته حفظ قرآن کریم رقابت‌های خود را آغاز می‌کنند.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: سایر گروه ها مثل گروه ترجمه و مفاهیم و گروه معارف و اهل‌بیت(ع)، پس از آزمون حفظ در ۱۷ شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آزمون کتبی قرآن کریم در ارومیه در محل هنرستان توحید و در خوی نیز در هنرستان شهید رجایی برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه آزمون شفاهی مسابقات قرآن نیز ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه برگزار می‌شود افزود: زمان آزمون خواهران هفدهم و آزمون آقایان هجدهم ماه آینده برگزار می‌شود.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بیشترین نفرات شرکت کننده از شهرستان ارومیه یک هزار و ۲۹۴ نفر است اظهار کرد: علاوه بر آن، بوکان با ۴۳۱، خوی با ۳۸۱ و میاندوآب با ۲۲۱ نفر در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی افزود: امسال مسابقات سراسری قرآن کریم بدون محدودیت سنی و با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.