به گزارش ایرنا حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های نماز جمعه این هفته ماکو افزود: آمریکایی ها شکست سختی در سوریه و عراق خوردند و در حال حاضر با انتقال داعش به افغانستان قصد دارند تا مسلمانان را مشغول کشت و کشتار خود کنند.
وی ادامه داد: آنان با این کار قصد ایجاد حاشیه امن برای رژیم غاصب صهیونیستی را دارند و این از اهداف اصلی استکبار است تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.
وی با اشاره به لزوم ترویج انقلابی گری در جامعه، اظهار کرد: باید از جوانان انقلابی در جامعه حمایت کنیم و این روحیه را در جامعه ترویج دهیم؛ جوانان و دانشجوبان ما دشمن شناسی، بصیرت و سیاست شناسی خود را باید تقویت کنند.
وی گفت: جوان اتقلابی باید بدون هیچ جهت گیری و با نقدهای منصفانه خود رسالت خود را در جامعه به درستی ایفا کند.
امام جمعه ماکو در ادامه با بیان اینکه ایام مبارک دهه فجر بهرین فرصت برای بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی است، ادامه داد: باید نسل جوان بداند که این انقلاب به بهای خون شهدا و جوانان این مرز و بوم به دست آمده است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام ایوب رنجبری سال 1351 در شهر سلماس در یک خانواده مذهبی متولد و در سال 68 وارد حوزه علمیه قم شد.
وی در مدرسه رضویه، دوره مقدمات را با ممتازی به پایان رساند و از سال 76 وارد دروس خارج حضرات آیات عظام تبریزی (ره)، وحید خراسانی، جوادی آملی، سبحانی، بهجت (ره)، عابدی و فاضل گلپایگانی شد.
حجت الاسلام ایوب رنجبری از سال 88 نیز امام جمعه و مسئول حوزه های علمیه برادران و خواهران شهرستان ماکو بوده است.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.