به گزارش ایرنا، ‌سیدمحمد عابدی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: افتتاح مراکز خدمات جامع بهداشتی شهید مطهری، روستای جمشید آباد و شهر دیزجدیز و مرکز اورژانس کوی ولیعصر از جمله این طرح هاست.
وی با اشاره به اینکه 25 طرح عمرانی نیز با 300 میلیارد ریال اعتبار در این ایام کلنگ زنی می شود، اظهار کرد: یک واحد تولید مرغ گوشتی نیز با 20 هزار قطعه ظرفیت در هر دوره طی دهه فجر امسال افتتاح می شود.
عابدی دیدار مسئولان شهرستان و مردم در نمازجمعه در روز 13بهمن، اجرای سیصد برنامه فرهنگی با محوریت برنامه های مذهبی و گفتمان‌ اسلامی و سیاسی در مساجد و مدارس و مراکز آموزش عالی و حوزه های علمیه شهرستان، برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن و برنامه عصر شعر انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در قالب فضای مجازی و سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در خوی عنوان کرد.
به گفته وی مسابقات پهلوانی کشتی آشیرما، بوکس، کشتی و تکواندو در سطوح استانی و بازی های بومی و محلی و مسابقات فوتسال و والیبال کارمندان نیز در این دهه در خوی برگزار می شود.
فرماندار خوی با اشاره به حضور استاندار آذربایجان غربی در این شهرستان برای افتتاح پایانه موقت رازی در مرز ایران و ترکیه در این ایام اشاره کرد و افزود: این پایانه تا 2 سال آینده با چهار هزار مترمربع مساحت به بهره برداری می رسد.
عابدی به وحدت و انسجام اسلامی مردم ایران در طی چهل سال گذشته اشاره کرد و این اتحاد و همبستگی را ضامن بقا و قوام نظام اسلامی دانست.
به گزارش ایرنا با پیروزی انقلاب اسلامی، توجه به عرصه های سازندگی و پیشرفت، شتاب بیشتری به خود گرفته و در همین راستا بهبود زیرساخت های شهری و مدیریت منابع اقتصادی و انسانی برای نوسازی و توسعه ی شهرها در اولویت کارهای دولت های پس از انقلاب اسلامی قرار گرفته است.
7133/3072
** خبرنگار: سعید فرجی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.