سرپرست فرمانداری سلماس گفت: دهه فجرامسال  130 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 200میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود .

جواد جبارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی ضمن تبریک پیشاپیش ایام الله دهه فجر  با اشاره به اجرای 130 پروژه‌ عمرانی و خدماتی بااعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در این شهرستان، خاطرنشان کرد: بهره برداری از  2واحد تولدی شامل(تولید قطعات بتنی و کشتارگاه مرغ) با اعتبار بالغ بر50میلیارد ریال و آبرسانی به  9روستا شامل(مجتمع آب روستایی حمزه کندی، حبشی، آغ اسماعیل،شناتال، کاپیک، بلقزن، گرماویچ، ماته خربه، کاپیک)با اعتبار بالغ بر24میلیارد ریال که از سالیان گذشته در حال آماده سازی بود امسال به برکت دهه فجر افتتاح خواهد شد .

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به 23 روستای بخش مرکزی و 8 روستا در بخش کوهسار این شهرستان نیز در دهه فجر کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.

جبارزاده یادآور شد: بهره برداری از 90 پروژه عمران روستایی با مجموع اعتبار بالغ بر 50 میلیارد ریال توسط دهیاری های بخش مرکزی و کوهسار سلماس از دیگر پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان است.

وی تعداد خانوار برخوردار از طرح‌های اجرا شده در مناطق روستایی را 60هزار خانوار عنوان کرد و افزود:  مبلغ 100‌ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به این طرح‌ها اختصاص یافته است .

وی افزود: برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت حضور حداکثری مردم در برنامه های گرامیداشت ایام اله دهه فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن، بصورت مردمی و باشکوه تر از سالیان گذشته برگزار می‌شود .

جبارزاده افزود:  نواختن زنگ انقلاب در کلیه مدارس سطح شهرستان و رژه موتورسواران در سطح شهر همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به کشور، گلباران تمثال حضرت امام (ره) ، افتتاح نمایشگاههای هنری و روز شمار انقلاب از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر امسال در شهرستان سلماس برگزار می شود .

وی با اشاره به برگزاری بیش از 300 برنامه متنوع برای ایام الله دهه فجر در سلماس تصریح کرد: 3 ستاد فرعی و بیش از 18 کمیته تخصصی و کاربردی در قالب ستاد بزرگداشت دهه فجر مسئولیت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر این شهرستان را بر عهده دارند .

جبارزاده با اشاره به برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب شامل جنگ شادی، برپایی نمایشگاه توانمندی های زنان، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه عکس سیر تاریخی انقلاب و برگزاری همایش‌های مختلف اظهار کرد: با توجه به تقارن مراسمات گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه ، برنامه های مذهبی و تمامی برنامه ها با رعایت تمامی جوانب برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری سلماس با بیان اینکه خدمات ارائه شده و پروژه‌های عمرانی در همه نقاط شهرستان اجرا می‌شوند، افزود: توزیع عادلانه امکانات در همه نقاط کشور و در دورافتاده‌ترین نقاط از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.