فرماندار ماکو گفت: بیش از 100 عنوان طرح و برنامه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر دراین شهرستان اجرا خواهد شد.
شاهین علیزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و سالروز شهادت خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها با بیان اینکه ستاد دهه فجر ماکو در راستای بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه های متنوع تدوین کرده است گفت: ۲۵ طرح عمرانی،خدماتی،کشاورزی در دهه فجر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.
فرماندار شهرستان ماکو تصریح نمود: در این ایام بیش از 100 عنوان برنامه مختلف نیز در کنار طرح‌های عمرانی افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید که در کل بالغ بر 20 میلیارد تومان اعتبار صرف این طرح ها شده است.
وی در ادامه به نقش تعلیم و تربیت در هر جامعه ای سالم اشاره و عنوان کرد: 2 مدرسه 12 کلاسه، یک مدرسه شش کلاسه و یک مدرسه در روستای ولی کندی در این دهه افتتاح و یک مدرسه شش کلاسه نیز کلنگ زنی خواهد شد.
علیزاده گفت: در این ایام مبارک 3 روستا با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال گازرسانی خواهد شد که پیگیر برخورداری سایر روستاهای شهرستان از این نعمت هستیم.
وی در ادامه به سایر طرحهای شاخص در این دهه اشاره کرد و خاطر نشان ک رد: افتتاح مسجد روستای تازه کند بازرگان با اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال، افتتاح همزمان ۴ طرح آبیاری تحت فشار در روستاهای کجوت، حسو شیری، کوسج، افتتاح خانه محرومین در روستای بری با اعتبار ۶۱۰ میلیون ریال از سایر برنامه های شاخص این دهه در شهرستان ماکو است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.