به گزارش ایرنا، حجت الاسلام براهویی روز شنبه در جمع مردم شهرستان ریگان در اجتماع 9 دی افزود: 9 دی قیام و حماسه ای علیه دشمن بود که برای رسیدن به اهداف شوم خود و اربابانشان تمام ارزشها را زیر پا گذاشتند و حتی حرمت سید الشهدا را در روز عاشورا نگه نداشتند.
وی با اشاره به اینکه 9 دی در تقویم انقلاب اسلامی ایران ثبت شد ابراز کرد: 9 دی تبلور بصیرت و غیرت عاشورایی امت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی بود.
وی تصریح کرد: 9 دی نشان داد که مردم ما بیدار هستند، خوب تشخیص می دهند و خوب و بموقع تصمیم می گیرند و بموقع اقدام می کنند.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: امروز تمام کسانی که در اتاق فکرشان توطئه ای در سر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بپرورانند با خروش عاشورایی مردم طرف خواهند شد.
براهویی بیان کرد: اگر مسئول و یا فردی در مسیر ولایت باشد برای ما عزیز و اگر از مسیر ولایت زاویه بگیرد در چشم ما خوار و منفور خواهد بود.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: 9 دی ثابت کرد که تهدید و تحریم علیه ایران اثری ندارد و دشمن این مطلب را خوب فهمید.
براهویی خاطر نشان کرد: این مردم در مکتب امام حسین (ع) درس عزت، ایستادگی و مقاومت آموختند و تا پای جان در برابر دشمن می ایستند و دفاع می کنند.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: ما امروز در دفاع از ولایت و ارزشها تا پای جان ایستاده ایم و مقاومت می کنیم.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: ما به چنین امامی افتخار می کنیم و به خود می بالیم و شرط عبور از فتنه اتصال بین امت و امام است.
وی گفت: امروز دشمن در جنگ خاموش و جنگ فرهنگی به دنبال برهم زدن تحلیل های است و تمام مردم و مسئولان گوششان به فرمان ولی فقیه باشد که امام جامعه هر مسیری را مشخص کرد به همان سمت برویم.
مسول عقیدتی سیاسی سپاه ثارالله استان با اشاره به اینکه باید با شاخص ولایت حرکت کرد بیان کرد: از جمله سرمایه های هر نظامی که جز شاخصه های قدرت آن جامعه و نظام شمرده می شود وجود رهبری هوشیار و بصیر و مردم همیشه در صحنه است.
آیین 9 دی در مسجد جامع شهرستان ریگان و با حضور باشکوه مردم بصیر و ولایتمدار ریگان برگزار شد.
خبرنگار: موسی ملائیان ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7442/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.