به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در عصر حاضر تمام امکانات و سرمایه های خود را به کار گرفته اند تا افکار و خواسته های خود را به ملت ایران القا کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر کنترل فضای مجازی، ادامه داد: باید از این فضا به صورت صحیح و برای نشر محتوای معنوی استفاده شود تا ارزش های دینی در شبکه های اجتماعی رنگ نبازد.
حجت السلام والمسلمین قریشی قریشی با اشاره به اینکه در انتخاب مدیران در جامعه اسلامی باید نهایت دقت صورت گیرد، اظهار کرد: مسئولان باید از میان افراد صالح انتخاب شوند؛ مدیران نیز به نوبه خود باید در انتخاب کارمندان دقت کرده و افرادی را گزینش کنند که به دنبال حل مشکلات مردم باشند.
وی با بیان اینکه ملت و مردم باید با اتحاد و همکاری مشکلات را حل و فصل کنند، افزود: حل مشکلات اقتصادی مردم فرصت سوءاستفاده را از دشمنان نظام خواهد گرفت.
وی با اشاره به روحیه ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان، افزود: هیچ وقت بین 'اسلام و طاغوت' و 'ایران و آمریکا' آشتی صورت نمی گیرد زیرا تا زمانیکه راه شهادت باز است ما در مقابل ظلم ایستادگی خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا گسترش سریع فضای مجازی در دهه های اخیر علاوه بر تاثیر در سبک زندگی کاربران، موجب شد تا بسیاری از بخش ها از جمله تبلیغ آموزه های معنوی نتوانند با سرعت رشد شبکه های اجتماعی همگام شوند و جای خالی محتوای معنوی در این فضا احساس شود.
استفاده از ظرفیت مساجد، کانون های فرهنگی هنری مساجد، حوزه های علمیه، پایگاه های بسیج، مجتمع های دیجیتال و ظرفیت روحانیون و طلاب جوان دارای احاطه کامل به فضای مجازی می تواند در تولید محتوای معنوی در شبکه های اجتماعی تاثیر گذار باشد و تلاش های دشمنان برای تضعیف ارزش های اسلامی در این فضا را تا حدود زیادی کمرنگ کند.
نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.