به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان به ذکر برخی از خدمات مسئولان پرداخت و افزود: با پیگیری های فرماندار چایپاره بخش 'حاجیلار' این شهرستان به شهر تبدیل شد و این ارتقا موجب رشد و توسعه این منطقه خواهد شد.
به گفته وی مسئولان در چایپاره تبدیل شدن بخش چورس به شهر را نیز در دست پیگیری دارند و این ارتقا نیز در آینده دور از انتظار نیست تا مردم چورس هم شاهد توسعه روزافزون این منطقه باشند.
وی ادامه داد: چایپاره هم اکنون رتبه دوم ایجاد اشتغال را پس از ماکو در سطح استان دارا بوده و کاهش روزافزون نرخ بیکاری در آینده نزدیک با افزایش تعامل دولت و بانک ها و افتتاح شهرک صنعتی، قابل پیش بینی است.
وی همچنین از شورای اسلامی شهر و شهردار چایپاره نیز به خاطر احداث پارکینگ در کنار آرامگاه عمومی و گلزار شهدای این شهر قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا بخش اعظمی از سخنان امام جمعه چایپاره در خطبه های نماز جمعه این شهرستان در روز جاری به فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر مردم قم اختصاص داشت.
حجت الاسلام رسول جمشیدی با اشاره به بخشی از این فرمایشات اظهار کرد: ' ایستادگی و نبرد «ملت با ضد ملت»، «ایران با ضد ایران» و «اسلام با ضد اسلام» همچون چهل سال گذشته ادامه خواهد داشت اما کینه ورزی دشمن نباید موجب شود مسئولان از ضعف ها و مشکلات مردم و بویژه طبقات ضعیف غافل شوند'.
حجت الاسلام رسول جمشیدی تحصیل کرده قم و دارای دکترای علوم حوزوی است؛ شهرستان چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.