آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در رشته‌های مهارتی معدن ، تاسیسات، ایمنی و بهداشت در شهرستان تکاب افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از تکاب، آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد مبین افشار در رشته‌های مهارتی معدن، تاسیسات، ایمنی و بهداشت با حضور همایون هاشمی نماینده شهرستان‌های تکاب شاهین دژ و میاندوآب ، محسن مددی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ، ایرج ثقفی فرماندار تکاب و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این آموزشگاه ضمن تشکر از تلاش‌های اداره کل و مرکز آموزش فنی و حرفه ای از جوانان شهرستان خواست جهت  کسب مهارت در دوره های مهارتی آموزش فنی و حرفه ای شرکت نمایند ، وی آموزش های مهارتی را در ایجاد زمینه های اشتغال برای جوانان جویای کار مهم و تاثیرگذار دانست.

حجت الاسلام برادری امام جمعه تکاب نیز در این آئین گفت: مسئولان برای ایجاد اشتغال تمام تلاش خود را بکار گیرند و برای تحقق این امر از ظرفیت های شهرستان در بخش های مختلف به ویژه آموزش فنی و حرفه‌ای استفاده کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان درمراسم افتتاح این آموزشگاهها با اشاره به توسعه مؤسسات کارآموزی و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد ، بر اتکاء، توانمندی‌ها و خودباوری به منظور تقویت نقاط قوت و رفع نارسایی‌ها تأکید کرد.   

محسن مددی افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی برای تقویت بخش خصوصی آمادگی دارد تا در صورت توانمندی بخش هایی از فعالیت‌های خود را بر اساس شیوه نامه های مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد واگذار کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.