به گزارش ایرنا، سید صدرالدین موسوی روز دوشنبه در نوزدهمین کمیته کارگری، تامین اجتماعی و بهداشتی ستاد رفع موانع تولید، افزود: با توجه به شرایط کنونی تولید، نباید اجازه داد افرادی با تفسیر برخی مواد قانونی، برای تولید و اشتغال در استان مانع تراشی نمایند.
وی اضافه کرد: مدیران اجرایی قانون را طوری تفسیر نمایند تا واحدهای تولید منتفع شوند و بتوانند به تولید و اشتغال زایی ادامه دهند. رونق واحدهای تولیدی در صورتی محقق می شود که مدیران دستگاه های اجرایی مشکلات را با دیدگاه خوب و مساعدت بخش حل نمایند.
موسوی تصریح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی تمام تلاش خود را بر ایجاد اشتغال متمرکز نمایند و همچنین حفظ وضع موجود را نیز در اولویت قرار دهند.
وی در پایان گفت: مدیران و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، بیمه تامین اجتماعی و امور اقتصادی استانداری هر چه سریع تر در جلسه ای مشترک به حل مشکلات واحدهای صنعتی اقدام نمایند.

**مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم نیز در این جلسه گفت: بر اساس مصوبه جلسه های پیش، در صورتی که پرداخت حق بیمه واحدهای صنعتی به تاخیر بیفتد، بیمه تامین اجتماعی نباید بدون هماهنگی با استانداری اقدام به مسدود نمودن حساب های بانکی واحدها نماید.
مجید آوری فرد افزود: همچنین آب، برق و گاز واحدهای صنعتی که با بحران های مالی روبه رو شده اند نیز نباید بدون هماهنگی با استانداری قطع شود.
بدهی بیمه و جرایم واحدهای صنعتی، مشکلات واحدهای صنعتی خوراک دام، رعایت دستورالعمل های دامپزشکی در این واحدها و همچنین استقرار مسئول فنی دامپزشکی در واحدهای صنعتی خوراک از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بیش از 11 کارخانه خوراک دام در قم فعال است.
در استان قم 2 هزار و 357 واحد صنعتی و تولیدی دایر هستند که از این تعداد 2 هزار و 76 واحد فعال می باشد.
استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه(ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.
/2085/ 6133/ خبرنگار: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.