رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس گفت: جشن های زمستانه گروه های نمایشی تئاتر سلماس به زودی در این شهرستان برگزار می شود.

رامین پورعباس در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: 2 گروه تئاتر ثبت شده در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز دو گروه وابسته به ارگانها و نهادهای اداری شهرستان سلماس در راستای رشد و پویایی نمایش های تئاتردر این شهرستان ،‌ اقدام به برگزاری جشن زمستانه تئاتر و اجرای نمایش های زنده در سالن های نمایشی شهر خواهند کرد.

پورعباس با اشاره به گروههای تئاتر آلما و اوزلوک به عنوان دو گروه ثبت شده در سامانه فرهنگ و ارشاد، اظهار کرد: این دوگروه به ترتیب از 19 تا 29 دی و 30 دی الی 9 بهمن در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برنامه اجرا خواهند کرد.

وی افزود: گروه های تئاتر اداره آموزش و پرورش و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سلماس نیز با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به ترتیب از 27 دی تا 9 بهمن در سالن شهیدرجایی آموزش و پرورش و نیز از 30 دی لغایت 9 بهمن در تالار لاوان به اجرای برنامه برای عموم مردم می پردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس با تاکید بر لزوم فرهنگسازی ترغیب مردم به حضور و تماشای فیلم درسینما اظهار کرد: در جهت ترویج افزایش جذب مردم به سینما ساعت اکران سینما ارشاد سلماس از 27 دی تا 9 بهمن ساعت 18 خواهد بود.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.